basah kuyup baju ak coz selongkar stor tu. rase mcam mandi la pulak.
stor tu agak berhabuk. ak asyik bersin je. ak nk minx tlong adik ak x ley dia nk SPM kn. ak x nk ganggu dia tgh study wt mse nie. nk minx tlong mama x ley. mama sentiase buzy. :(
nampak nye esok pagi kne trus kn mencari album lame tu. rase nk patah kaki tangan. punye la letih. tp xpe ni je la utk ak bukti kn. smase cari album tu. ak teringat kn F. cam ne kalo ak x jumpe album tu? msti dia x nk kwn ngn ak da. xpe la. ak redha je. mybe nie da mmg takdir ak.
td chat ngn dia skjp. tetibe dia kate dikyan mrh dia. hati ak sayu je time tu. idup ak pnuh dgn dugaan. air mata da mule mngalir kt pipi ak. ak x prasaan yg didi ade kt tepi pintu tu tgh tgok ak. bile ak prasaan. ak cpt2 lap air mata tu. pas tu didi tnye ak knpe. ak pn bg la dia bace IM ak ngn F tu. dia pn ckp "sabar mi. esok ak tlong ko cari album tu k" ak hnye mmbalas dgn senyuman.
ak lgsung x dgar berita sal abg ak. wlupn byk msg ak hntr. mama ade suro dia blik rumah. tp lgsung x nampak batang idung dia. agak nye da lpe famly la kot.
ak hrp sgt dpt jumpe album tu. ak x ske org ckp ak nie tipu.
tp................................................kalo ak x jumpe cam ne?? huh! dari tadi ak asyik pikir sal album nie je.
msti mcam2 org akn cam kt ak an? xpe la. ak redha je ape korang nk ckp kt ak.
serabut nye otak ak nie. (-__-)
skrg ak cpt sgt moody. dlu x pn cam nie. mama pn ckp ak skrg cpt moody. agak nye sbb pe yea?
then skrg snang sgt dpt sakit. ak still skit tekak nie wlupn da mkn ubat. x baik2 pn. org kate kalo slalu skit coz Allah nk kurang kn dose rite? mmg byk dose pn ak nie.
ya Allah tabah kan lah hati hamba mu yg lemah ini. ujian mu terlalu berat utk ku.
Dear f, kalo sy x jumpe album tu. sy minx maaf sgt2. kalo sy jumpe alhamdulillah la. kalo family awk da x bg kwn ngn sy xpe. sy phm. dorg tkot awk kne tipu k. dorg syg kt awk. :)
awk sgt bertuah coz dpt family yg ambik berat sal awk.
sy sentiase doa kn kebahagiaan awk.
terime kasih coz sudi layan sy sampai lewat malam. :D
sy rase seronok sgt coz dpt berkenalan ngn awk.
awk mmg baik sgt.
nti kalo sy da xde jage diri elok2 yea.
jgn garang2 au. nti org pgil awk "singa".
insyaallah..kalo ade rezeki kite jumpe. kalo x nk jumpe sy pn xpe. :)
thanks one again.
kpd puteri monalisa, gud luck 4 SPM. insyallah dpt 9A okey
abg doa kn kejayaan adik. syg adik so much!jgn couple2 lagi k. buang mase je. study elok2 dlu. da msuk U bru la cri gewe.hehe jgn jd mcam abg k. abg skrg tgh nyesal.:(

No comments:
Post a Comment