mmg wajib ke smua pmpuan ade handbag? huh!merimas kan ak doe.
ak meluat btl tgok org gne handbag yg agak bsr2 tu kan. bdk2 skolah bru umo 13 thn da gune handbag.
kalo da kawen tu ak phm la jgk kn. nti nk ltak botol susu anak ke. yg blom kwen ni asal? mcam gedik je ak tgok!!hurrr
kalo yea pn nk handbag gune yg kecik2 suda la.
| ni contoh yang terbaik. i like it :D |
No comments:
Post a Comment